Törölt nick Creative Commons License 2009.10.13 0 0 6195
drágább, mintha ugyanilyen hangminőséget hoznál ki egy hifis által buherált rendszerből

Azt azért tegyük hozzá, hogy a hifisnek se EMV-csarnoka, se klímakamrája, így aztán fingja nincs róla, mit fog csinálni a rendszere egy izmosabb elektromágneses interferencia hatására, vagy harminc fokban mennyire megoldott a hûtése az adott beépítési pozícióban, vagy milyen hatással van az adott fogyasztó az autó tejles energiaháztartására nézve.
Laborasztalon én is összerakom feleannyiból, ha mozgó jármûben is kell mûködnie üzemi körülmények között, az már egy pettyet drágább és bonyolultabb lesz :)
Szóval az, hogy Móricka összetotózza a hifiárlistából feleannyiért, nem jelent semmit.

A BMWnél ezeket a rendszereket jó ideje térhez hangolják, jópár mérnök foglalkozik ezzel, nem csak úgy bedobálják a komponenseket aztán szoljon ahogy tud...

Így van, az equalizing profil hangrendszer- és karosszériafüggô (egy E61 hifi más profilt kap, mint egy E60 hifi, és ugye van karosszériánként a 4 rendszer).

Individual-t ebben az országban nem sok ember hallhatott, mert elég ritka, magam se hallottam, de állítólag fenomenális.

...viszont annál többen tudják, hogy mennyivel olcsóbban ki lehet hozni "ugyanazt" :D
Előzmény: Gugu_m (6192)