HT Creative Commons License 2009.09.28 0 0 45
Ja, elfelejtettem: persze írtam a területileg illetékes márkaszerviznek, még márciusban, a jelenséget leírva és:
"...Próbáltam hosszabb ideig (1-2 nap) áramtalanítani a gépet, sajnos ez sem segített. Szeretném kérni a tanácsát, találkoztak-e már ezzel a jelenséggel, megoldható-e valamilyen távsegítséggel a kérdés? Vagy csak kiszállással, beszállítással lehetséges a javítás, beépített gépről lévén szó, mindegyik némi előkészületet igényel. Én XXXX lakom, YYYY dolgozom, napközben nem talál otthon senkit sem, ergo mindenképpen némi előzetes egyeztetést igényel bármilyen komolyabb javítás..."

Meg is jött postagalam-fordultával a bizalomgerjesztő válasz:

"Tisztelt ....!

Készülékét szervízünk szakemberei szakszerűen tudják javítani.

Munkadij + kiszállás együttesen egy kpl. javítás esetében brutto 9000 Ft.
Ebben nincsen benne az anyagköltség / ha ki kell cserélni valamelyik alkatrészt/

Amennyiben készülékének meg van a vásárlási számlája, és a jótállási jegye, akkor az abban feltüntetett fődarabok cseréje esetén szavatossági javitást kérhet. A szavatos bevizsgálást csak a márkaszerviz szakembere végetheti el, ennek költsége kiszállással együtt brutto 7200 Ft.

Kérem sziveskedjen megadni cimét, telefonszámát..."

Azért mondjuk az ilyen, mint: "ezt-azt tegyen meg, ügyeljen erre-arra, és ha továbbra sem működik, kérem értesítsen..." sokkal jobban esett volna. A 9 eFt emlegetése egy következő levélben tisztességesebbnek tűnt - volna.

Na, most jól kipanaszkodtam magam.