peter513 Creative Commons License 2009.09.18 0 0 2793
Az enyém '92-es benyás, Olvass vissza, többször írtam róla. Márkaszervízben a gyári alkatrészeket favorizálják, amik szerintem nem mindig indokoltak. minél idősebb a gépem annál kevésbé figyelek a pótalaktrészek minőségére. Lehet, hogy azért, mert két év múlva előreláthatóan a komolyabb lakatosmunkát nem fogom megfinanszírozni. Pl.: az egyik autószerelő ragaszkodott a márkás vezérműszíjcsapágyhoz, szelepfedéltömítéshez... gyertya, szelephézagállítás egyebek 80 e Ft-ba kerültek volna. Egy szimeringet kellet volna még cserélni, a vezérműszíjat én adtam. A másik megcsinálta 20 e Ft-ért.
117e km-t mutatott az óra 9 éves korában mikor vettem, Most (ha jól emlékszem) 175 e -n áll. Évente 6-7 e km-t megyek vele.
Ha óvatosan gyorsulok, akkor többnyire 110-nél 7 l körül/alatt van az étvágya, pedig ez 323 sedan, 1,6-os motorral. (Tankolástól tankolásig nézem a fogyit.) Egyszer volt 8,3 két tankolás között, amikor december közepén jártam be a város másik felébe a kórházba naponta kétszer 20 cm-es hóban max 3-asban. Nem egy versenyautó, de kényelmes, és nagy csomagtere van.
Megbízható gép.
Előzmény: =Daniken= (2792)