dutrancs Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7346
Olajtartály van kialakítva a blokkba és onnan nyomja egy dugattyús szivattyú több kenendő helyre csöveken keresztül.( Főt.csapágyakhoz meg a hengerfalára,minimális mennyiségűt).A plusz kenőolajat viszaszivattyúzza a tartályba.Ha a szivattyúnak nagy lökete van ( ami állítható) akkor sokat nyom és kipufogón megjelenik az olaj.Akkor is megjelenik viszont ha a visszaszivattyúzó dugattyúnak kicsi a lökete keveset szív visza és a kipufogón csöpög akkor is.Egy picit inkább csöpögjön mint ne legyen kenés mert az még veszélyesebb.Időnként a kipufogót ki kell égetni -szétszedni ,kitakarítani mert akkor fojtja a motort és ez természetesen teljesítmény csökkenéssel jár.A kezedet odateszed a kipufogóhoz és csak azt érzed,hogy csak leheli a füstöt akkor már nagy az esély ,hogy elvan dugulva.Van a rendszerbe egy kis olajszűrő is azt is érdemes kimosni esetleg cserélni.Ez ficből van.Van a motor alján is nylon szűrő azt is ki kell mosni,hogy a szivattyú rendesen tudjon működni.
Előzmény: dakaros (7342)