GalloG Creative Commons License 2009.08.28 0 0 637
A folyadék szintet nem méri a kocsi, hanem számolja. Feltöltéskor tudatni kell vele, hogy fel lett töltve, és onnan minden használatkor levonja a megfelelő mennyiséget "fejben". Ha szerinte elfogyott, akkor nem üzemelteti a rendszert tovább, és reklamál.

Szerintem Neked feltöltötte valaki (előző tulaj, annak szerelője), de nem állították be az ECU-ban ennek a tényét. Így a kocsi szerint már elfogyott, ezért nem működik a rendszer és ezért van a hiba (és nem is fogy a valójában nem kifogyott lé, mivel a kocsi szerint nincs és nem is erőlteti).

Szerintem a szervizben a folyadék feltöltési procedúrát kellene végigcsinálniuk a valódi betöltés nélkül. Esetleg lehet ellenőrizni, hogy valóban az van-e a tartályba, nehogy ne az legyen, mikor megpróbálja meggyújtani először a részecskeszűrőben...
Előzmény: Tommaso86 (634)