Törölt nick Creative Commons License 2009.08.27 0 0 22314

mi van?

Ez kicsit magas!

el nem jön össze. Ha pótolnom kell menni, valószínűleg már előtte átvettem a buszt, és megkérdeztem a délelőttös járművezetőt, hogy milyen a kocsi, forralja vagy nem, milyen hibái vannak.

Az, hogy pótolni kell menni, és 10 perce el kellett volna indulni, le van szarva. Azért még nem fogok minden piros lámpán áthajtani, meg 95-tel végigsöpörni a Váci úton, hogy előbb odaérjek. Ott leszek amikor tudok. Ilyenkor amúgy előreküldik a mögöttes kocsit. Így már nem is vagy 10 perc késésben. Amúgy a másik fele, hogy ha 10 perccel később lesz ott a busz, akkor is ott lesznek az utasok, mert ismerem már őket. Nem fognak taxiba szállni, sőt repülni sem fognak megtanulni.

Ne keverjük már össze a vonalműszakos szerelőket a garázsban lévő szerelőkkel. amúgy azoknak sincs ehhez semmi köze, mert a vizet és az olajat az aknán dolgozó "szalagos" kollégáknak kell pótolni és ellenőrizni. A Szalagos azhért szalagos, mert amint hozzák a kocsikat úgy kellene megnézniük a vizet meg az olajat meg egyéb nyalánkságot.

A Szerelő a fennálló hiba jávítását szolgálja, mint pl.: zárlatos a csengő, vagy ledobta az összes ékszíjat, esetleg kiesett az ajtó.

 

A Vonalműszaki szerelő pedig kinnt a forgalomban a hoba javítását próbálja megoldani, és maximum vízforralás esetén tesz bele vizet. Az a csúcsforgalomban egyszerre dolgozó 5 vonalműszakos nehogy már az összes kocsiba vizet meg olajat ellenőrizzen.

Előzmény: daveszka (22310)