Törölt nick Creative Commons License 2009.08.09 0 0 105
"Akkor sem korrekt dolog megkülönböztetni az utasokat, mert a közlekedés mindenkié, a cél pedig egy élhetőbb város."

Lehet, hogy nem az, de szinte mindenki kap kedvezményt, csak pont az nem, aki az adójával fenntartja. Az állam pedig nem fizeti ki a tényleges költségeket. Például 100 nyugdíjas választó szava szentírás a menetrend készitésénél, de 20 adófizető dolgozóé már nem biztos. Ezért a magas viteldíjjal duplán fizet az adózó.

"Egyetlen megálló maradna ki, az Aidinger utca. A Sztárai helyett ott lenne a kertvárosi végállomás."

Az Aidinger elég forgalmas megállója a 60-asnak. A másikról kérdezd csak meg az ottlakókat. Csúnyákat hallanál :)

"Aha, meg nagyárpádi, meg reménypusztai, meg mindenféle, akiknek (szerintem) jobb belvárosi kapcsolatot találtam ki? :)"

Akkor az összes járat érintse a Rákóczi utat? Az miért jobb? A belvárosban kicsrélődnek az utasok. Csak anyázás lenne, mert az utas nem tudja kiszámolni, mikor ér oda a busz. Most tudják, hogy a 41-42-es 5 perc alatt van a parasztelosztónál a Főpályás idulástól számítva.

A mobiljegyre gondolok, de volt ígéret az új buszokban a chipkártyás rendszer bevezetésére. Na de hol vannak az új buszok? :(
Azért veszik egyesével, mert azt hiszik így olcsóbban jönnek ki. Sok az inaktív lakó aki nem tudja mikor megy a Tescoba. :) Rengeteg az idénymunkás, aki vagy megy dolgozni, vagy nem.
Előzmény: D55 (104)