BusRapidTransit: De nem fizeti ki! Megszámolni sem lehet őket, tehát ez nagy gond!
Akkor sem korrekt dolog megkülönböztetni az utasokat, mert a közlekedés mindenkié, a cél pedig egy élhetőbb város.
Ha kedveskedsz az utasoknak, akkor miért hagyod ki fél Kertvárost, amit most érint a 60-as?
Egyetlen megálló maradna ki, az Aidinger utca. A Sztárai helyett ott lenne a kertvárosi végállomás.
De Vasasi vagy ;)
Aha, meg nagyárpádi, meg reménypusztai, meg mindenféle, akiknek (szerintem) jobb belvárosi kapcsolatot találtam ki? :)
A 113-as gyakran 10 emberrel megy Hírdre, a 13-ason többen vannak, mert az Vasason át megy.
A 13-asnak a jelenlegi formájában szerintem nincs sok értelme. Vasasra elég lenne a 14-es. Ezt én vasasiként mondom :)
Pont a Budai az az állomás, ahol rengeteg jegy fogy, mert sokan naponta egyesével veszik ott a jegyet, az pedig nagyobb bevétel, mint a bérlet.
Ez komoly? Miért nem vesznek bérletet?
Van időalapú jegy, de a kutya sem használja.
A mobiltelefonos jegyre gondolsz?