D55 Creative Commons License 2009.08.09 0 0 104

BusRapidTransit: De nem fizeti ki! Megszámolni sem lehet őket, tehát ez nagy gond!
Akkor sem korrekt dolog megkülönböztetni az utasokat, mert a közlekedés mindenkié, a cél pedig egy élhetőbb város.

 

Ha kedveskedsz az utasoknak, akkor miért hagyod ki fél Kertvárost, amit most érint a 60-as?

Egyetlen megálló maradna ki, az Aidinger utca. A Sztárai helyett ott lenne a kertvárosi végállomás.

 

De Vasasi vagy ;)

Aha, meg nagyárpádi, meg reménypusztai, meg mindenféle, akiknek (szerintem) jobb belvárosi kapcsolatot találtam ki? :)

 

A 113-as gyakran 10 emberrel megy Hírdre, a 13-ason többen vannak, mert az Vasason át megy.

A 13-asnak a jelenlegi formájában szerintem nincs sok értelme. Vasasra elég lenne a 14-es. Ezt én vasasiként mondom :)

 

Pont a Budai az az állomás, ahol rengeteg jegy fogy, mert sokan naponta egyesével veszik ott a jegyet, az pedig nagyobb bevétel, mint a bérlet.

Ez komoly? Miért nem vesznek bérletet?

 

Van időalapú jegy, de a kutya sem használja.

A mobiltelefonos jegyre gondolsz?

Előzmény: Törölt nick (102)