"Őket az állam "vendégeli meg" az utazásra, az ő dolga, hogy kifizesse."
De nem fizeti ki! Megszámolni sem lehet őket, tehát ez nagy gond!
"A busz Kertvárosból indulna, nem körjárat lenne"
Ez nem volt egyértelmű, fogalmazz érthetően. :) Ha kedveskedsz az utasoknak, akkor miért hagyod ki fél Kertvárost, amit most érint a 60-as?
"Én Pesten tanulok."
De Vasasi vagy ;)
"Szoktam látni, hogy a Budainál hányan szállnak át Vasas és Hird felé, csak azért."
Erről beszéltem, a "szoktam látni", meg a "nekem jó, akkor biztos másnak is" típusu tervezésről . Amúgy kik szállnak át? Többségük nyugdíjas szőlősgazda, vagyis a nemfizető kategória. A 113-as gyakran 10 emberrel megy Hírdre, a 13-ason többen vannak, mert az Vasason át megy.
"Na, itt van a kutya elásva."
Bizony itt!
" A cég bevételeinek nagyobb része a bérletekből származik, nem? Ha pedig emiatt több utas vesz bérletet, máris megérte. Amúgy szerintem ideje lenne lecserélni a vonaljegyet az időalapú jegyre."
Pont a Budai az az állomás, ahol rengeteg jegy fogy, mert sokan naponta egyesével veszik ott a jegyet, az pedig nagyobb bevétel, mint a bérlet. Főleg így, hogy gyakran nincs forgalmista, ezért a buszon kell venni drágábban.
Van időalapú jegy, de a kutya sem használja. Amúgy ez egy Mecsekbuszos ígéret volt, a buszpark cseréjével együtt.
Keczer úrnál reklamálj :)