hungeri Creative Commons License 2009.08.09 0 0 92
Ha jól értem, ugyanúgy látjuk, csak máshogy tálaljuk :)

Nem gondolom, hogy egy ITF-fel, egy kínálati menetrenddel, alacsonypadlós, szőnyeges, légkondis, fiatal lányos kiszolgálószemélyzettel ellátott plazmatévés kocsiparkkal kétszer akkorára ugrik az utasszám, vagy a modal split 1 lesz. Ellenben minden tény azt mutatja, hogy az emberek, főleg vidéki kisebb városokban, a sarki piacra is kocsival járnak és még sehol sem annyira elviselhetetlen a dugó, hogy kiszálljanak az átkozott kocsiból. De amit látok, hogy pár nagyvároson kívül az összes többi szarik a közösségi közlekedésre. Ékes példa Pécs, ahol a főtérről kitiltják az autót, piros pont, kitiltanák szőröstül-bőröstül a buszokat, fekete pont, rájönnek, ez gáz, hoznak egy még gázosabb döntést félmegoldásról, fekete pont törölve, ámbár piros ezért nem jár. Aztán kitalálják, hogy az autók azért bejöhessenek, s egy keskeny, csillapított forgalmú úton meg kijöhessenek. A széles bevezető út nem jó kivezetésre, csak a hosszú és keskeny út a kivezetésre. Sőt. Jobbat is mondok, a budapesti székhelyű parkolótárasággal kötött paktum miatt e forgalomcsillapított utca már nem az többé, mert a téren felszámolt parkolóhelyek itt lesznek kialakítva, hogy szegény, városidegen rabló cég nehogy kevesebb pénzt tudjon kivenni a zsebünkből. Tehát a városunk nem csak a közösségi közlekedésre szarik, hanem a lakókra is, legalábbis egy budapesti parkolási cég fontosabb nekik. Itt jegyezném meg, hogy a mai állás szerint hétvégén nincs közösségi közlekedés, ámbár a turista buszok bejöhetnek akkor is...
Előzmény: Törölt nick (89)