hungeri
2009.08.09
|
|
0 0
91
|
"nyugodtan járhatna gyorsjáratként a nyugati városrészben is: Urán-Egyetemváros-Kórház tér-Zsolnay-szobor-Árkád megállókkal"Zseni, ezt hívják úgy, hogy 27-es..................... :S "Az utasok többsége Urán és a Belváros között utazik, nem?"Kérdezed? Miért, ezek szerint nem tudod, hány utassal indul egy urános járat, majd hány utassal folytatja útját mondjuk Tüzér utcától?! ÁHÁ! Akkor jól megalapozottak lehettek eddig is a 102-es mellett szóló érveid. Szóval a fától az erdőt eset... "Tény, hogy az általam leírt (...) 3+30 összevonással meg lehetne spórolni valamennyi járműkm-t, mert a Belvárosban nem mászkálnának annyit a buszok,(...)"vesd össze korábbi HSZ-eddel (#32) "Kertváros-Keszüi út-Bőrgyár-Árkád(dél)-Főpályaudvar-Zsolnay-szobor-Kórház tér-Petőfi utca-Kürt utca. Lehet, hogy érdemes lenne levinni a Kürt utcán, majd a Szigeti úton elvinni Uránvárosig"Szóval nem mászkálnának annyit a buszok?! Pedig az útvonalad tökéletesen definiál egy jó nagy amplitúdójú négyszögjelet... Érdekes egyébként találkozni a mostani éneddel, mert nem is oly rég Dominoék 55. tagja volt hangos attól, hogy az emberek tudnak sétálni, mi az nekik. Erre D55 mindenhonnan mindenhová vonalakat tervezget és élesen kiáll a Széchenyi téri közlekedésért, azért a két megállóért, amit 200 méteres sétával meg lehet közelíteni - szerinte. Hát, mindig van új a nap alatt. |
Előzmény: D55 (88)
|
|