D55 Creative Commons License 2009.08.09 0 0 88

P a P: Az, hát nem gondolod, hogy majd a jó ötleteimet ingyen kirakosgatom ide :))
Nem értem...
Valami híres szakember vagy, aki ebből él meg és nem hajnaldó ingyen "dolgozni"?
 
Lehet csökkenteni a km-t úgy, hogy még adunk is bőven mellette pluszt-pluszt.
Ez már nekem magas :)
Tény, hogy az általam leírt 4+32/33 és a 3+30 összevonással meg lehetne spórolni valamennyi járműkm-t, mert a Belvárosban nem mászkálnának annyit a buszok, de szerintem ez nem jelentős.

via ironia: Ha szinten tartjuk a km-et, az miért főnyíró elv?
Az még nem az, de ha ezt a szintentartós logikát követjük (miszerint lekövetjük az igényeket és nem próbálunk keresletet generálni), akkor abból előbb-utóbb járatritkítás lesz, ha feltételezzük, hogy továbbra is csökken az utasok száma.
 
Egyedül??? Hát nem sok sikere lesz akkor benne. Jó esetben is ez egy csapatmunka. Valakik nem csak beszélnek róla, hanem csinálják is. Na ez a nemmindegy...
Jelenleg dolgoznak ilyenen bárkik is Pécsen? Én már próbáltam utánanézni...
 
hungeri: Azt az átkozott 102-est meg felejtsd már el. 1000 ész érvvel leírtuk Neked 600-szor, hogy miért nem lehet a K-Ny tengelyen gyorsjárati rendszert bevezetni...

Talán pont ugynennyiszer írtam le, hogy miért lehet mégis :)

Szerintem még akkor is megérné, ha Urántól az Árkádig nem közlekedne gyorsjáratként, csak az Árkád és a Budai között nem állna meg. Amúgy, nyugodtan járhatna gyorsjáratként a nyugati városrészben is: Urán-Egyetemváros-Kórház tér-Zsolnay-szobor-Árkád megállókkal nem hiszem, hogy nem lenne rá igény, amikor Uránváros decentrum. Az utasok többsége Urán és a Belváros között utazik, nem?

Előzmény: Törölt nick (76)