hungeri Creative Commons License 2009.08.09 0 0 87
"Utasvesztés van (nem a szolgáltatás alacsony minősége miatt, hanem országos tendencia az esemény, még ott is ahol korszerűbb buszok közlekednek), tehát nem növeljük a kilométert, hanem jó esetben is szinten tartjuk."

Nahát-nahát, pedig egyrészt ez nem ok-okozati összefüggés kell legyen, másrészt szerintem nagyon rosszul látod. Utasvesztés van és bizony a szolgáltatás alacsony minősége miatt. Amikor kitört a válság, csökkentek a dugók Budapesten, egy csomóan BKV-ra szálltak. Ma már ez nincs így, mert kezd normalizálódni a helyzet, a balga társaságok (meg az ármegállapító hatóság, természetesen) meg árat emel, miközben a benzin ára, ha ingadozva is, de egyre kedvezőbbé teszi az egyéni közlekedést. Az autógyárak kitalálnak fűt-fát, hogy eladják termékeiket, az eladások 40%-ot estek egy év alatt, mégsem lett több utas a közösségi közlekedési járműveken, ez vajon mi másért lenne, ha nem a piszok gyenge minőség miatt??? Sír a budapesti is, mint a záporeső, pedig Budapesten és vonzáskörzetén kívül nincs az országban normálisnak mondható rendszer, de a fővárosi is több sebből vérzik. És akkor nem az alacsony minőség miatt nincs utas. HÁH. Nem bírja ezt már az én gyenge szívem. :p
Előzmény: Törölt nick (69)