D55 Creative Commons License 2009.08.08 0 0 75

BusRapidTransit: A hosszú vonal baromi zavarérzékeny.
Ez a 14+60-ra nem igaz: a jelenlegi 14-es vonalán nem szoktak zavarok lenni. A jelenlegi 60-asnál más a helyzet: 46 percet kell egyhuzamban haladnia a városban és néha elég sokat késik emiatt. Ha viszont Kertvárostól a Budaiig össze is szedne 4-5 perc késést, abból szerintem 2-3-at a Petőfi aknáig behozna, majd visszafelé a Budaiig a maradékot, így Kertávorig újra csak 4-5 percet késne.

via ironia: Azért, mert az a két járat nincs összenőve. Nem kell, hogy az alagútig egy útvonalon közlekedjenek.
Nem kell, de nem is tilos.
 
Nem ér annyit (nekem).
Több ezer embernek meg igen :)
 
Továbbá nem fekszik bele az álomkoncepciójába, amelyben kéregvasútról beszél. Vagy pedig csak átmeneti lenne?
A 14+60 és a 113+60 attól még maradhatna.
 
Akkor má' ne zavarjuk össze a lakosságot, arra a kis időre.
"Kis" időre... :)

Utasvesztés van (nem a szolgáltatás alacsony minősége miatt, hanem országos tendencia az esemény, még ott is ahol korszerűbb buszok közlekednek), tehát nem növeljük a kilométert, hanem jó esetben is szinten tartjuk.
Ez a fűnyíró-elv. Az integrált, ütemes menetrend (kínálati menetrend) azonban másról szól.
 
Sok-sok dologba belekapott, koncepcióban nem próbált gondolkodni? A sok egymásrahatás miatt nem szabad vonalakat kiragadni a hálózatból, csak komplexen szabad vizsgálni a rendszert.
Tudom. Én egy új pécsi autóbuszhálózatban gondolkodom, de a jelenlegiből indulna ki.

P a P: Ennél összetettebben gondolkodjatok. Tengelyben. Többet nem segítek.

Nem értem. Mi ez, rejtvény? :)

Előzmény: Törölt nick (67)