D55 Creative Commons License 2009.08.08 0 0 62

via ironia: Vajon az nem okozna problémát a reménypusztai járatnál a 36-ossal való összekötés után, hogy most a 41-es vonalon számos járatot csuklós autóbusz végez? Továbbá teljesen más az említett járatok menetsűrűsége.

Ha a 36-os szóló, de sűrűbben jár, a 41-es pedig csuklós, de ritkábban jár, akkor elképzelhető, hogy kb. azonos férőhelykínálatra van szükség. Ha egy csuklóson 150 ember fér el, egy szólón pedig 100, akkor ez még stimmel is, legalábbis a délutáni csúcsban: a 36-oson és a 41-esen is 300 férőhely/irány/óra a kapacitás.

 

A 37-42 téma szintén a követési idők kérdését veti fel.
Hát, ha a 37-es sűrűségével járatjuk, akkor Nagyaárpád felé lenne egy kis túlkínálat, azt elfogadom...

De ez megoldható lenne betétjáratokkal is, pl. úgy, hogy csak minden második busz menne végig a vonalon, a többi csak Donátus és a Főpályaudvar között közlekedne.

 

Azt a ziccert nem szabad feladni, amit a 60-as járat jelent Kertvárosban: a hurok leírásával most átszállás nélkül elérhető a Maléter, Aidinger, Nagy Imre utcák. Az Ön tervével ezt a lehetőséget kell majd kénytelen leépíteni.

Lényegében csak az Aidinger utcai megálló maradna ki. Ehelyett Vasas és Hird közvetlen belvárosi és kertvárosi kapcsolatot kapna. Szerintem utóbbi többet ér.

 

Mi a véleménye a 33-as járat Ágoston tér felé való közlekedtetéséről? Nyilván ideiglenes jelleggel, amig a Széchenyi teret nem "rombolhatják" a buszok.

Szerintem jó ötlet, de akkor a 32-est is érdemes lenne arra vinni.

Előzmény: Törölt nick (61)