Törölt nick Creative Commons License 2009.08.08 0 0 61
Vajon az nem okozna problémát a reménypusztai járatnál a 36-ossal való összekötés után, hogy most a 41-es vonalon számos járatot csuklós autóbusz végez? Továbbá teljesen más az említett járatok menetsűrűsége. A 36-os sok esetben egy gyenge midibusz-kihasználtságot hoz csak, a 41-es meg egy gyenge csuklóst.

A 37-42 téma szintén a követési idők kérdését veti fel.

A 60-14 (és a 60+113) összekötés is enyhén szólva aggályos. Azt a ziccert nem szabad feladni, amit a 60-as járat jelent Kertvárosban: a hurok leírásával most átszállás nélkül elérhető a Maléter, Aidinger, Nagy Imre utcák. Az Ön tervével ezt a lehetőséget kell majd kénytelen leépíteni.

A 4-es összeboronálása a 32, ill. 33-as járatokkal már az átszállási pontok átértelmezését hozza, de kezelhető módon, ezért elgondolkodásra érdemes az ötlet. Bár a Zsolnay-szobor elhagyása kicsit fájhat majd egyeseknek.

Egy kérdés:
Mi a véleménye a 33-as járat Ágoston tér felé való közlekedtetéséről? Nyilván ideiglenes jelleggel, amig a Széchenyi teret nem "rombolhatják" a buszok.
Előzmény: D55 (32)