D55 Creative Commons License 2009.08.07 0 0 41

Attila0929: Ezzel az össze kötéssel majdnem teljesen egyet értek, nekem csak olyan gondom lenne vele, hogy a 14-esnek órás ill. félórás követése van míg a 60-asnak 20 perces.
Nem gond: a 60-as jelenlegi vonalán csúcson kívül elég lenne a félórás követés, de csuklóssal. Így óránként járna a hirdi és a vasasi busz is, felváltva. A délutáni csúcsban pedig a vasasi 20 percenként járna, a hirdi pedig szintén, vagy úgy is lehetne, hogy 40 Hirdre percenként járna és és lenne egy betétjárat 40 percenként a Budai vámig (vagy ugyanez, betétjárat nélkül).
 
Ezt én kevésbé támogatom. :-) Az elgondolás jó, viszont a vasút fele is kellene kapcsolat a "hegyekről".
Ez megmaradna: olvasd el, leírtam az útvonalat :)
 
Viszont én amit eltudnék képzelni interkontinentális vonalként az vagy egy 26+21 vagy 26+2 össze kötés. Szerinted? :-))
Éppenséggel lehetne, csak akkor ott is kéne valamelyik végállomásra tartózkodóhelyiség és WC, na meg a követési időket is össze kéne egyeztetni, mert gondolom, nem járatnál a II-es rakodóhoz 10 percenként buszt :)
 
 
P a P: 3+30-at add be 50 ezer embernek
Milyen ötvenezer embernek és mi lenne a gond ezzel az összekötéssel?
 
Hol lesz a decentrum, ahol a sofőr pisil, kakil, eszik, iszik?
Nem lenne sem centrum, sem decentrum: végállomási tartózkodó és WC lenne (ahogy leírtam), mint a BKV-nál.

via ironia: Itt el tudsz képzelni buszközlekedést?
Hát, ha a turistabusz tud közlekedni, akkor szerintem a helyi busz is :)

Hát az emeletes buszokkal érdekes dolog lesz ez.
Miért?
 
BusRapidTransit: Na meg azt, hogy ezeknek mi értelme lenne?

Minden összekötési javaslatomhoz leírtam, hogy konkrétan mi értelme lenne. Lehet kifogásolni, de csak konkrétumokkal :)

Előzmény: Törölt nick (33)