D55
2009.08.07
|
|
0 0
41
|
Attila0929: Ezzel az össze kötéssel majdnem teljesen egyet értek, nekem csak olyan gondom lenne vele, hogy a 14-esnek órás ill. félórás követése van míg a 60-asnak 20 perces. Nem gond: a 60-as jelenlegi vonalán csúcson kívül elég lenne a félórás követés, de csuklóssal. Így óránként járna a hirdi és a vasasi busz is, felváltva. A délutáni csúcsban pedig a vasasi 20 percenként járna, a hirdi pedig szintén, vagy úgy is lehetne, hogy 40 Hirdre percenként járna és és lenne egy betétjárat 40 percenként a Budai vámig (vagy ugyanez, betétjárat nélkül). Ezt én kevésbé támogatom. :-) Az elgondolás jó, viszont a vasút fele is kellene kapcsolat a "hegyekről". Ez megmaradna: olvasd el, leírtam az útvonalat :) Viszont én amit eltudnék képzelni interkontinentális vonalként az vagy egy 26+21 vagy 26+2 össze kötés. Szerinted? :-)) Éppenséggel lehetne, csak akkor ott is kéne valamelyik végállomásra tartózkodóhelyiség és WC, na meg a követési időket is össze kéne egyeztetni, mert gondolom, nem járatnál a II-es rakodóhoz 10 percenként buszt :) P a P: 3+30-at add be 50 ezer embernek Milyen ötvenezer embernek és mi lenne a gond ezzel az összekötéssel? Hol lesz a decentrum, ahol a sofőr pisil, kakil, eszik, iszik? Nem lenne sem centrum, sem decentrum: végállomási tartózkodó és WC lenne (ahogy leírtam), mint a BKV-nál.
via ironia: Itt el tudsz képzelni buszközlekedést? Hát, ha a turistabusz tud közlekedni, akkor szerintem a helyi busz is :)
Hát az emeletes buszokkal érdekes dolog lesz ez. Miért? BusRapidTransit: Na meg azt, hogy ezeknek mi értelme lenne?
Minden összekötési javaslatomhoz leírtam, hogy konkrétan mi értelme lenne. Lehet kifogásolni, de csak konkrétumokkal :) |
Előzmény: Törölt nick (33)
|
|