Törölt nick Creative Commons License 2009.08.07 0 0 33
Hm :-) Van pár jó kis elgondolásod összekötögetés terén.

Ahogy írod villamosra az elkövetkező 10 évben még nem kell számítanunk sajna :-((

"60+14, illetve 60+113"
Ezzel az össze kötéssel majdnem teljesen egyet értek, nekem csak olyan gondom lenne vele, hogy a 14-esnek órás ill. félórás követése van míg a 60-asnak 20 perces. 13+113-as meg órás ütemben délután vagy egy kis eltérés mikor 40 percenként jár. Tehát ezzel vagy sűrítjük az új járatokat Vasas és Hírdnek vagy a 60-as jelenlegi menetrendje lenne beritkítva egy picit :-))) Ezzel én nem értenék egyet. Akkor inkább járjon 40-40 percenként az új járatok, avagy csúcsidőbe legyenek rövidített járatok ami csak a Budaiig közlekedik. Mondjuk az is igaz, hogy nem teljesen vagyok képben, hogy mekkora lehet a 14+13-as utasforgalma egész nap. Amit láttam belőlük az számomra "meglepő" volt.

"4+32 és 4+33:"
Ezt én kevésbé támogatom. :-) Az elgondolás jó, viszont a vasút fele is kellene kapcsolat a "hegyekről". No meg azért az ember tömegre is gondolni kell, (elég kihasználtak szvsz külön-külön is a járatok, igaz a legkihasználtabb a 30-as).

"41+36; 42+37"

Na ezekkel a járatokkal meglőttél, még életemben nem mentem szerintem a 41-42-vel :-)) Így nem tudok erről véleményt kifejteni.

Viszont én amit eltudnék képzelni interkontinentális vonalként az vagy egy 26+21 vagy 26+2 össze kötés. Szerinted? :-))
Előzmény: D55 (32)