D55 Creative Commons License 2009.08.07 0 0 32

Attila0929: Egyébként te a jelenlegi 3-as követési idejével szolgálnád ki az új 3-as járatot vagy esetleg módosítanád azt is?

Valószínűleg módosítanám. Teljesen új menetrend kéne az egész hálózatra.

 

Illetve ha jól gondolom, akkor az Árkádig a jelenlegi 3-as útvonalon közlekedne és utána menne tovább a 30-as útvonalán vagy valami más vonalvezetést találtál ki rá?

Nem, nem arra menne. Ha már úgysem engedik a Széchenyi tér felé menni, akkor így járatnám: Kertváros-Keszüi út-Bőrgyár-Árkád(dél)-Főpályaudvar-Zsolnay-szobor-Kórház tér-Petőfi utca-Kürt utca. Lehet, hogy érdemes lenne levinni a Kürt utcán, majd a Szigeti úton elvinni Uránvárosig, hogy onnan is legyen közvetlen eljutás az Ifjúság útja, Alkotmány utca környékére.

 

Más összekötési gondolataid is vannak?

Vannak :)

60+14, illetve 60+113: Kertváros-Csontváry utca-Krisztina tér-Táncsics Mihály utca-Bőrgyár-Budai vám-Petőfi-akna/Hird. Ezzel Vasasnak és Hirdnek közvetlen belvárosi kacsolata lenne. Kérdés, hogy érdemes-e a külső részekről közvetlen belvárosi kapcsolatot adni, ha előbb-utóbb amúgy is lesz villamos és akkor viszont a villamosra való ráhordás lenne a jobb. Mivel azonban egy darabig valószínűleg nem lesz villamos, én öszekötném ezeket a vonalakat :)

Felváltva menne a vasasi és a hirdi busz.

 

4+32 és 4+33: Uránváros-Mártírok útja-Főpályaudvar-Kossuth tér-Havihegyi út/MTA-székház, körjárat. Ezek szóló buszok lennének, felváltva járnának. Ezáltal a 4-esnek nem kéne megkerülnie a Belvárost, Tettyéről és Szkókóról lenne közvetlen uránvárosi eljutás, Uránvárosnak pedig közvetlen kapcsolata lenne a Széchenyi térrel.

 

41+36: Reménypuszta-Árkád(dél)-Főpályaudvar-Zsolnay-szobor-Bálicstető

42+37: Nagyárpád-Árkád(dél)-Főpályaudvar-Zsolnay-szobor-Donátus

Szerintem ez azért lenne jó, mert így Reménypuszta és Donátus felől lenne közvetlen eljutás a Zsolnay-szobor és a Kórház tér környékére, Bálicstető és Donátus felől pedig nem kéne átszállni, ha valaki az Árkádba, vagy a Vásárcsarnokba megy. Ehhez viszont mindkét vonal valamelyik végállomásán a sofőrök részére pihenőhelyiséget és WC-t kellene létesíteni: Be kéne osztani ezt a két vonalat valamelyik forgalmistához, szerintem maradhatna a főpályaudvari irányítónál.

Előzmény: Törölt nick (31)