Fulika Creative Commons License 2009.08.04 0 0 91627

"De valoszinuleg messze nem annyival takarekosabb a Prius mint amennyivel (a rendszerben gondolkodni tipikusan nem tudo sotetződek) gondoljak."

Szerintem simán feladhatod, ez tipikusan értelmezhetetlen.

 

"Arrol meg mar ne is beszeljunk, hogy valami 13 mp kell szazig."

~10mp kell százig, ez még ma is egy átlagon felüli gyorsulás, persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy nincs is jobb, nyilván sok kocsi többet tud, csak hogy elhelyezzem a palettán.

 

"Ha meg neadjisten 100-nal tobbel akarnek menni az otopalyan akkor biztonsagosabban ereznem magam valami masban mint Priusban."

Mégis mi lenne az? Hummer? A prius végsebessége 170-nél van, ott az elektronika leszabályozza. 170-ig gyakorlatilag 0-ról ugyanazzal a gyorsulással tolja el a hajtáslánc amíg van vellany az akksiban (és az esetek 99,9% mindig van elég), vagyis lazán röhögve eléri a végsebességet. Biztonság szempontjából a prius 5*-os törésteszttel rendelkezik, alapból 8 légzsákkal, menetstabilizátorral, abs-el, pirotechnikai övfeszítővel, gyakorlatilag minden ma elérhető biztonsági megoldással. Én nem akarok a prius fogadatlan prókátora lenni, mindenki azzal jár amivel akar, de amiről nyilvánvalóan nulla fogalmad van, arról illene egy kicsit szerényebben osztani az észt.