suexID Creative Commons License 2009.08.02 0 0 7537
Kedves ukkel!

Mindig mosolyogva olvasom a hozzászólásaidat, amik nagyjából arra vannak kiélezve, hogy aki nálad ne adj' Isten tájékozatlanabb, az buta, dilettáns és maradjon csendben. Ami igazán kacagtató bennük, hogy te magad is akkora orbitális hülyeségeket írsz lépten, s nyomon, hogy az ember néha már a térdét veri kínjában.

A helyzet ugyanis az, hogy ez egy több körös kártyajáték. A két játékos (Volán és Önkormányzat) leülnek egy asztalhoz. Az Önkormányzat kicsap egy lapot, rajta egy összeggel, amin rajta van a jövő évi költségvetésből a Volán működtetésére fordítandó összeg. Erre a Volán felfordít 3 lapot, rajta 3 tervezettel, ami tartalmazza az ajánlást a jövő évi viteldíjakra, járatmódosításokra. Ezek közül húz egy lapot az Önkormányzat (tárgyalják meg a Közgyűlésben a tervezeteket és választanak), vagy szélsőséges esetben javaslatot tesznek újak kidolgozására.

Magyarán, a Kunság Volán felelősségét teljesen kizárni abban, hogy milyen vonalon, milyen busszal, milyen sűrűséggel közlekedtet járatokat nem lehet, és a felelősséget egyszerűen áthárítani a városvezetésre egy totális baromság. A Volánnál dolgozó nagybecsű, hozzáértő urak igenis vállalják a felelősséget azért a munkáért, amiért havi rendszerességgel felveszik a fizetésüket, mint ahogy egy cipész is vállalja a felelősséget, hogy az általa javított cipő nem fog már a hazafelé tartó úton tönkremenni.

(Azt meg már csak halkan és zárójelben jegyzem meg, hogy a Kunság Volán évek óta még csak a szerződésében foglalt minimum paramétereket sem teljesíti maradék nélkül, gondoljunk azokra a varázslatos téli, kora tavaszi napokra, amikor a megközelítőleg 55 darabos helyi flottából több mint 10 kocsi volt üzemképtelen, és szabad távolsági/helyközi kocsik hiányában több járat késik, vagy ki is marad teljesen. Ez meg valószínűleg nem az Önkormányzat meg a Volán felelőssége, hanem az autóbuszgyártóé, igaz?)