148
F1 19-53
F2 11-59
F3 05-46
F4 19-54
F5 05-40
F6 11-27
F7 05-76
F8 05-82
F9 19-11 (délelőtt valami elektromos-gáz problémája volt helyette délután 05-37 volt forgalomba) de délutánra már Tanulójáratként üzemelt, mert megcsinálták
F10 05-72 az első ajtónál a fenti dobozba beleakadt az ajtó tartója ezért helyette délután 2,5 kanyart ment a 05-75 ezután kifogyott az üzemanyag a Nagykőrösi úton garázsmenetbe (575 fékje nagyon szaggatott szinte már szenvedés volt megállni, ja és kinyomta a Révnél a vizet az első kör végén)
F11 11-20
F12 05-75
F13 19-29
F14 05-77--> 08-03 (ideiglenes pótlás Szent Imre tartalék) ---> 05-55 (helyette kihozva)
F15 11-33
F16 19-12
F17 05-45
67: 10-37, 12-02, 01-64, 01-88
97E: 18-07, 19-44, X-190, X-209
123/123A: 16-14
136E: 19-57, 05-62, 05-70, 05-71
151: 11-22, 11-28, 19-48
159: 11-32, 11-34, 11-35, R-712 (az ajtós oldalon a 2-es ráfújva festékkel!!!)
161/161A: 19-04, 19-06, 19-34, U-935
169E: 11-69, 19-42, 19-78, 00-22
198: 15-53, 00-61, 01-20, 02-60
201E/202E: 17-86, 19-01, 19-07, 19-09, 19-15, 19-16, 19-26, 05-58, X-200
914: 08-04 (23:01 Dél-Pesti Gar.)