M.VIII Creative Commons License 2009.07.11 0 0 5791
A Deáknak biztos, mert van hova elsózni a forgóvázakat. Az én szilim olyan, mint a svájci óra, igaz, bele kellett nyúlni a forgóvázba, mert az enyém még nem javított kivitel volt. Lehet, hogy dolgozni kellett vele másfél órát, de nem kellett +19000-et kiadni. Talán a kuplungtartó jobb megoldás, de ha kell egy "tiszta" homlokoldal (rendes vonóhorog kapoccsal, légvezetékek, stb. ) akkor egyszerűen kiveszem a kuplungtartót, és visszacsavarozom a csavart a forgóvázba. Jó, akkor meg ne lehet hirtelen beledugni a vonóelemet, de nézd meg a Roco-t, hogy oldotta meg a szergejt és a nohabot. Ott is szerelgetni kell ám....nem beszélve a köténylemezen tátongó nyílásról. Tehát ez se olyan nagy változás, ami megérne ennyi plusz pénzt. A festés-mint azt már előttem is írták-a fugi érdeme, végre változtattak a színen, és a psz.-on. Ennyi. A futását mint írtam, megnézném, jobb-e, csendesebb-e.
Előzmény: Törölt nick (5787)