.BPO-346.
2009.07.11
|
|
0 0
19059
|
29:
F1: 07-65
F2: 07-26
F3: 07-68
F4: 07-67
30:
F1: 04-64
F2B: 04-79
F3: 08-23
F4B: 04-47
F5: 04-33
F6: 17-94
F7: 04-43
F8: 04-78
30A:
F1: 12-27
F2: 12-76
F3: 01-49
F4: JLA-160
F11: KTK-392
F12: KTK-401
F13: KTK-395
57/257:
F1: 06-67
F2: KXM-004
F3B: 15-42
F4B: 15-43
F5B: 07-51
F6B: 15-47
F7B: 06-63
63:
F1: 15-42
F2: 06-60
F3: 06-68
F4: 06-66
F5B: 07-51
F6B: 06-34
64/164:
F1: 15-59
F2: 06-34
F3: 15-47
F4: 15-43
F5B: 07-51
F6B: 06-66
65:
F1: 07-69
F2: 07-05
126:
F1B: 03-69
F2: 03-46
F3: JUX-014
F4: 03-27
157:
F1: 06-63
F2B: 06-67
F3B: 15-42
F4B: 06-66
F5B: 07-51
F7(TART): 06-02
165:
F1: 03-23
F4B: 07-67
Továbbá Hüviben + kocsiként ott állt még a 06-74 is, nem tudom, hogy mi célból:S:O A 06-02 éppen a 64- en pótolta 2 körét a 06-34- nek, amit aztán megjavítottak, így helyre állt a rend;) |
|