". Ezért is csinálnak mostanság egy alapmotort melyet többféleképpen töltenek fel így ugyanabból a motorból gyakorlatilag 3-4 féle teljesítményű verzió létezik. Lásd pl VW konszern 1.4-ese. Ugyanaz a motor 75-180 lóerőig. "
Ezt irtad az elejen. A blokk meg a hengerfej (egyedul) nem az alapmotor. De csak a blokkra meg a hengerfejre sem igaz altalanossagban amit mondasz.
"Az én motorom környezetbarátabb lett mint szívó állapotában ez biztos. Eddig 66000km van benne meddig fog elmenni? Őszintén szólva nem érdekel"
Ha volt a turbos valtozathoz gyari elektronikad, akkor lehetseges. De akkor meg gyakorlatilag epitettel gyari alkatreszekbol egy turbomotort.
Ha megse igy lenne es esetleg otletszeruen cserelgettel ezt-azt, es le is hivod neha a megnovelt teljesitmenyt, akkor garantaltan hamarabb dobja fel a bakancsot.
Ha meg az esetek tulnyomo reszeben reszterhelesen szuttyogsz vele, akkor olyan mindegy, hogy mekkora a max teljesitmeny.
"veled ellentétben konkrét gyártmány és motortípusokat és motorkódokat írtam, melyek némi utánajárással leinformálhatóak."
Hmm, hirtelen nincs otletem, hogy tudnek mondjuk az Opel gyari darabjegyzekeihez/rajzaihoz hozzaferni, bocsi.
" a bulvárszaktudásoddal nem vagyok hajlandó hadakozni"
Ehh, arc az van :)
"a fogyasztás normál használatnál 12%-ot csökkent. "
Hihi :) Komoly ember. Tudsz otthon NEFZ-ciklust merni? Miert nem 12,26%? Legyunk pontosak.
sb