Szabó_bakter Creative Commons License 2009.07.05 0 0 41303
A Thökölyn viszont végig ott van a frankó villamos (ex-44, 67) betáp, tartóoszlopokkal, keresztsodronyokkal, csak rá kéne aggatni két pár trolis munkavezetéket a villamos két vezetékje helyett.

Egy ilyen hosszabbításnak csak akkor van értelme, ha valami pluszt is ad, illetve nem kerül többe. Javaslatodban nem látom ezt a pluszt, viszont jelentősen megnöveli a vonal hosszát. A 79-essel viszont tényleg kezdeni kellene valamit. A Garay utca végállomás nagyon rossz helyen van, minimális az önálló szakasza, azon túl pedig a gyakoribb 75-ös mellett nem nagyon rúg labdába. Ezért adná magát, hogy ha újabb vonalat hozunk be a belvárosba, akkor ezen az útvonalon tegyük.

A 79-es utasainak átszállásra kényszerítését nem értem. Feltételezem, hogy az önálló szakaszról az utasok többsége nem a Dózsa Gy. út felé tart, sokkal inkább a belváros felé, esetleg valamelyik metrót szeretné gyorsan elérni. Mindezekre ma is alkalmatlan a 79-es, a belváros széli lakosokat csak mégjobban kiviszi a városból, és átszállási kapcsolatai sem jók (kivéve a másik végállomást, de az meg sokaknak nagy kerülő).
Előzmény: Intersziti (41301)