bengamen Creative Commons License 2009.06.27 0 0 41181
Üdv!

A vicc az egészben az, hogy a 80-as években a GVM-ek beszerzésekor szempont volt az is, hogy a hajtás átépíthető legyen egy arra alkalmas és előkészített vázba. Az értesüléseid a hajtással kapcsolatban helytállóak, a GVM pont ugyanannyit (30 % körül) táplál vissza mint a korszerűbbnek tartott aszinkron társai, csak más kapcsolástechnikával és félvezetőkészlettel teszi ezt. A John Howard által korábban említett módosításokkal (fedélzeti energiaellátás statikus töltővel, hajtómotorra szerelt főszivattyú, 24 V-os segédszivattyú, szakaszos üzemű kompresszor) használható jármű készülhetne belőle. Korábban már említettem, hogy egy módosított 435-ös - amelyben a fent említett korszerűsítés megtörtént - bekapcsolva, álló helyzetben, feltermelt légrendszerrel 1 A-t (600 W-ot) vesz fel a hálózatból...
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (41180)