IK60T Creative Commons License 2009.06.22 0 0 41045

Nézd teljes mértékben igazad van és egyet is értek de ha megnézed, hogy miket írnak valójában akkor csak a lehetőségeket taglalják, hogy a szar helyzetben egy picivel de jobb legyen. Ehez nem kell egetverő pénzmennyiség, oda már elég egy komolyabb akarat is.

A 70-es évek elején amikor rájöttek, hogy a Ziu-5 öket cserélni kellen akkor sem volt sok pénz, sőt akkor még meg is akarták szüntetni a trolit. Aztán 34 nap alatt a BKV és  a Ganz összedobott hozott cuccból egy komfortosabb trolit (Ik260T1), igaz csak kisérleti de meglett. A sorozatos összeépítést úgyan már a csuklós verzióban valósúlt meg és örültek az utasok is és ajárművezetők is no meg a műszak, mivel nem volt idegen a hajtás rendszere sem.

Itt jelenleg minusz forintokról beszélgetünk és egy ellehetetlenitett járműparkról.

A megoldás, hogy valami történjen a semmiből az ha megint előveszük a 70 évek elveit és alkitunk magunknak egy trolit ami az átmeneti időszakra biztositja a kocsikiadást és nemigényel új technikát, alkatrészt.

 

Pl.: A buszgarázsokban szanaszéjjel vannak 415-ösök amikböl hiányzik a motor, váltó és egyébb fő darabok. Nem történik velük semmi mert nincs pénz alkatrészre ergo azokat használják fel hogy a többi úgy ahogy müködjön.

A Ziu-9 esek már igen csak megértek a sokadik vázfelújításra. De kérdem én minek?

Ebből a pénz, vagy költségből a fiatalabb 415-ösöket kéne át alakitani úgy hogy a Ziu hajtás beférjen és úgy felújítani (mint a 600-as).

 

Lehet., hogy idő de átmenetileg ez egy járható megoldás és az utasok is azt veszik majd észre, hogy új troli és nem azt hogy ebben ziu cucc dohog. Utas komfortban is már nagyobb elöre lépés mert könnyebb felszálni rá mint a Ziu.ra vagy a 260-asra.

 

Igazad van hogy elekll feleteni a Ziu-t de sajnos azt meg neked (és a többieknek) kell tudomásúl venned, hogy ha nem lesz Ziu és nem lesz utánpótlás akkor nem lesz troli és nehogy azt hidd hogy tudnak megoldást a GVM-ekre is hisz azok is már több mint 20 évesek.

 

A másik fontos dolog, hogy lehet itt pénz meg új kütyü a műszaknak megkell adni a háttért, hogy karban tudják tartani is a technikát.

 

Egyébként a garázs ha megfelelöen bánhatna a kerettel akkor tudna még sporolni is és esetleg többet tudnának javítani is. De ez akkor lesz majd így ha gazdaságilag is önálló üzemegység lesz a troli

De adig is merj álmodni nagyot.

 

Maradok tisztelettel V.Zsolt

 

 

Előzmény: Thibee (41043)