Babetta Rider Creative Commons License 2009.06.11 0 0 25216
A "CSőVET" dugattyú csapszegnek hívják.A csapszeget mindkét irányba ki lehet venni.Óvatosan kell kocogtatni és akkor kijön.A dugattyún a gyűrűk azért lazák mert amikor bemennek a hengerbe akkor összenyomódnak,úgy már ugye nem lazák:).Ha volt még ereje a motornak akkor inkább ne cserélj külön gyűrűt,mert jobban kikoptatod vele a hengert és a kopott dugattyú rezegni fog(persze lehet,hogy nem rögtön),de azért így is elmegy kb egy évig."Ha a blokkot szétkapom arra figyelni kellek, hogy a dugattyú mozgása és a tengely forgása megmaradjon?"





Ez elég fura kérdes,ha átgondolod akkor rájössz,hogy ezzel nem tudsz semmit elállítani.

A gyújtást csak azzal tudod elállítani,ha rosszúl teszed vissza az alaplapot.
A dugattyú leszedéshez még annyit,hogy úgy ragd vissza a dugattyút ahogy ott volt,ha nem látszik a jelölés akkor jelöld meg (ez fontos)mivel a már a hengeredhez illeszkedő dugattyút fordítva rakod vissza akkor az nem éppen jó.
Előzmény: mrc17den (25215)