Törölt nick
2009.06.08
|
|
0 0
16957
|
Hogy ugyanazt próbálnák elérni, az egy egetverô baromság. A 80as években használt ST14-es acélnál a mai PHS-acélok 50%kal kevésbé deformálódnak, akár 1200MPa szakítószilárdságot elérve. A B-oszlopnak központi szerepe van a karosszériamerevségben - különösen az oldalbecsapódásoknál - nem azért vastagítják ôket, mert nem bírnák el fejtetôn az autót, hanem a kedvezôbb (nagyobb merevséget kínáló) geometria miatt. Az meg végképp a dilettáns mórickalogikára utal, hogy ha valami nagyobb, akkor a tömege is az - a PHS-bôl készült B-oszlopok ugyanis alacsonyabb tömegûek az ST14nél. Ki kéne nyitni egy könyvet, mert sötét van. Gondolom teljesen feleslegesen kérnélek meg sokadszorra is, hogy fejezd abba a faszságaidat, mert fingod nincs arról, amirôl szakérteni próbálsz - ezúttal is hatástalan maradna. |
Előzmény: Törölt nick (16951)
|
|