endrebá Creative Commons License 2009.06.08 0 0 6808
Megértettem...tudod, annyiféle megoldás van az ilyen gépek átmotorozására, hogy a "moszkvics-megjegyzést" nem értelmeztem a helyén. 1,6- os zsiga motoros GAZ69- essel találkoztam már...no az is valami kisebb átmérőjű kerekeken tudta jól mozgatni azt a kasztnit...de azt is inkább "on road"- on.
Nem csoda, hogy a Moszkva motor könyörög...pedig az is egy masszív szerkezet.
Csak ez a GAZ még masszívabbat kívánna. De nagyon szép állapotú jármű. Tudsz valamit a múltjáról? Hadseregben kezdett, vagy valami civil foglalkozásból lett privát..?

Ja, és az előbb nem dícsértem meg a Dutrádat... Pléhúsz uramnál láttam egy D4KB- t hasonló felépítménnyel... az is lenyűgöző volt - így csontváz állapotában is...csak a tiéd már szinte kész, az övén pedig a múlt kezenyoma is látható...
Csak így soha nem látszanak...de szerintem olyanok, mint egy köztéri szobor...szépek.