Törölt nick Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25063

Elszálltak a válaszaim, úgyhogy most itt ömlesztem mindet:

 

1. Kisebb hátsó fogaskeréken a szabadonfutó lánckereket érted? Abból kisebbet nem gyártottak (z=18) viszont nagyobbat igen (z=20). Ez rajtad nem sokat segít... Az viszont igen hogy a 28-as Babetták pedáltengelyen lévő lánckereke nagyobb volt. Fogszámot nem tudok sajna, bár egyszer megszámolhatnám. Arra viszont készülj fel hogy az csak 28-206-207-es Babettákba jó, a 210-esbe nem passzol. Nem tudom neked mihez kell.

 

2. A tankon belüli zöldes trutyi lehet benzinből kivált festékanyag vagy bármilyen szennyező anyag, de lehet a tank kifestésének maradványa is. Ha rosszul volt előkészítve festésre vagy rossz festéket használtak hozzá akkor az nem sokáig maradt meg a tank belsejében, onnan pedig bejutott a porlasztóba is természetesen.

 

3. A Babetták színkódjaiba már egyszer beletörött a bicskánk. A 70-es években még egykomponensű festékekkel dolgoztak, ma már szinte minden fényező kétkomponensű festékkel fúj. Az egyetlen autónak-motornak szánt egykomponensű festék a jó öreg Neolux. A többi már csak ipari festékként lelhető fel. Tehát nem is biztos hogy a színkód közvetlenül átkonvertálható lenne a mai festéktípusokhoz. Én vettem egy eredeti piros Babetta alkatrészt színmintának. A fényezőnek sokkal egyszerűbb beazonosítani így mint kutatni régi színskálák után.

Előzmény: Alba Ecclesia (25061)