krezidiesel Creative Commons License 2009.06.05 0 0 88516

20kWh az több mint két liter gázolaj energiatartalma.

A VW Lupo meg elment 3l gázolajjal 100km-t, azt majd 5 éve nem gyártják(akkor mikori fejlesztés?), menetteljesitményei meg felülmúlják az átlag villanyautóét.

Azt egy klozet PDTDI motor volt benne, aminél lényegesen jobbat tudok én is csinálni fogyasztásban egy kőkorszaki adagolóval, hülye falusi parasztgyerekként.Egy adagolós azonos tipusú, teljesitményű autó 20-25%-al kevesebbet fogyaszt mint egy PD, ez tény. A CR az ami esetleg kevesebbet tudna fogyasztani, de az autógyárak belemerültek a teljesitmény és az emisszió ördögi körébe, azt a hülyeséget halmozzák. Amikor az út szélén legelő tehén seggében is traffipax van, ráadásul nyugaton mindenhová eljutsz autópályán, nem értem minek csinálni olyan autót ami 15kg/lóerő-nél erősebb, és 150km/h-nál nagyobb a végsebessége...

Egy "rendes" dizelautó ugyanigy elmenne 2 l gázolajjal. A villanyautónak nincs létjogosultsága egy olyan világban ahol  a villany nagyrészét fosszilis erőforrásokból állitják elő.

Ez az egész egy fenntartható fogyasztásról szól, a jövő (ami kérdéses...) meg a takarékosságé (lenne).

Nincs létjogosultsága a felesleges közlekedésnek, csak a mögé felépitett ipar-piac összeomlását okozná a visszaesése.

Erről szól a villanyautó, nem másról.

A jenkik meg ülnek a vényócas kéttonna feletti szarjaikban, amik lábujjhegyen használva is fogyasztanak 15litert százon. Most, meg hogy válság van, pénze se lesz átülni takarékosabb ( az ő elképzelkésük szerinti: vé hatos, 3,6-os...:-D) kacatba.

Előzmény: dajtás (88465)