dajtás Creative Commons License 2009.06.05 0 0 88465
Lajos,Lajos... :)
Mint "kollégád" mondom, kicsit újítsd fel az infókat akkus autók és félvezetők terén.
Ma pl beszereltem egy hálózatra visszatápláló napelemes invertert(1,1kVA) Volt olyan kedves a gyártó hogy felrakja az inverter hatásfok görbéjét a netre: SMA Sunny Boy 1100
Nézd meg mi a min. pont és mi a max. pont, finoman szólva túlléptünk a TL494 szintjén...

Mi durran szét és mi nem... Pl ez a készülék nem a szétdurranós fajta,brutálisan túlméretezett, csúcsminőségű alkatrészekkel telepakolt cucc. Ha látnád a belét, nagyokat hümmögnél hogy mennyire korrektül összerakott elektronika. Ne indulj ki az ipari szemét színvonalát súroló irodai/PC/szórakoztató elektronikából.
Nem titok, hogy kelet-európai piacra a 2.osztályú készülékek és alkatrészek kerülnek.
Ismerőseid ennek a levét isszák meg, nem is beszélve a félvezető hamisításról...

Lehet hogy neked is sci-fi, de egy modern villanyautó elmegy 15-20kWh-ból 100km-t, vezérlése 90% fölötti hatásfokú, direkt hajtással(agymotor) miatt a hajtásláncon gyak nincs veszteség,stb. 40kWh akkupakkal >200km hatótáv nem irreális, csak az akku horror drága. Ha kell tudok szerezni ipari 200Ah Li-FePO4 akkut :)
Előzmény: Pikó Lajos (88448)