pirosbetli Creative Commons License 1998.11.21 0 0 27
A reklám a gazdasági köforgás egyik összetevöje. Ha nem tudsz valamiröl akkor...
Az alantas reklám az alantas néptömegekre megy. Ahogy nöl az életszinvonal úgy szaporodik az alacsonyképzetsségü vásárlöerö. Ez a réteg valóban reklámszenzitívebb az átlagosnál.
Utáni x reklámot és megvenni az x prodaktot a tipikus példa.
Holott ha valaki inteligensen akar dönteni x csak az egyik alternatíva lehetne. Egy konszideráció. És nem az egyedül üdvözító út.
Természetesen megint csak sztereotipizálás lenne, bejelenteni, hogy minden amit reklámoznak az rossz.
Sajnálattal kell mgállapítanom, hogy valahol - ismét - középen van az igazság.
Ha a reklámot mint információt és nem nyomást fogjuk fel akkor meg van a maga helye. Szükséges rossz. Hajlandóak lennétek e a reklámtalanság kedviért visszamanni az államilag szubvencionált, agymosó TV I, TV II, rendszerhez?
Tessék közben kimenni kávétfözni. Pislantani. Vagy lehet beszélgetni is. Meg stb....