miko? Creative Commons License 2009.06.01 0 0 24909
Tóni Bátyám,Gergő Tesó!

Bingeztem ma,az eredmény: totális kudarc. :-(
Egyszerűen nem működik, olyan mintha a légelzáró csappantyú zárva lenne,mert iszonyúan füstöl, és alig veszi a fordulatot vele a motor, a gyertyát pikk-pakk beköpte.
Tehát nagyon dús a keverék.
Viszont benzinszintet nem lehet állítani, keverékállító csavar nincs, szóval be kell fúvókázni. Nem tudni most mekkora fúvóka van benne (ebben is csak egy van,mint a dellortoban),mert szét van gyalulva és nem lehet leolvasni a méretét.

Jó,mondom,ha cserben hagyott a nyugati technika,akkor jöjjön az orosz! :-)
K60 fel, aztán irány az utca.
Veszettül húz a 14-es szívótorokkal, de kb. 57 km/h-nál megáll. Mondjuk ezen nem csodálkozom,mert amikor átalakítottam a hengert,akkor azt nyomatékra próbáltam hangolni,és nem szétpörgetni a motort. Ezért most felteszek hátra egy 39 fogú lánckereket, és kipróbálom,hogy ki bírja-e forgatni a motor ezt az áttételt. Na,meg hogy váltja-e rendesen a kettest.
Ha nem leszek megelégedve,akkor vissza az 51 fogú kerék, és belenyúlok a hengerbe kipufogó oldalról, és kicsit emelek a hasznos (nyomatékos) fordulatszámon.

Hát ennyi mára,bontom a sörömet!

:-)))