Szia Tóni Bátyám!
Én is feszegetem egy picit a váltó dolgot, remélem nem nyelsz le... :DDD
A második 210-es babszimmal végre a hétvégén tudtam menni egy jobb fajta tesztkarikát (20-30km). Ez a gép csak gyűrűzve lett, szimmeringezve és kitakarítva, mármint motorikusan. Egyébként komplett festve. Még biztos emléxel rá, a szóbanforgó vas a zöld, amit édesanyámnak raktam össze.
Namármost nehéz pofás váltómű van benne. Elejétől érdekes jelenséget tapasztaltam.
Álló helyzetből indulok, de nem kis gázzal, hanem padlógáz. Gyönyörűen húz, eléri a váltás sebességét és nem kell visszaengednem a gázt, hanem csutka gázon isteni módon és rántás nélkül elvállt kettesbe!
Jól van ez így?? Ugyanis a másik (szürke) gépen nem vált kettesbe padlógáznál, csak ha visszaengedem a gázt.
Mondjuk az a gép könnyű pofás....
Most melyik működés a helyes működés??