OFF
Igen, asszem elhamarkodottan mondtam véleményt a kísérletről. Most egy kicsit utánaolvastam, és így már azért árnyaltabb a helyzet.
Pár dolog, ami nem tetszik:
- ha már úgyis le van zárva jónéhány belvárosi terület a nagy építkezések miatt, akkor már egyszerűbb lett volna ezekre építeni a kísérletet és ezek hatásait vizsgálni, sem mint művi úton generálni a dugót.
- nem világos, hogy miért nem valamilyen jól behatárolt környékre koncentrálják az intézkedéseket. Úgy koncentrált erőfeszítéssel és kommunikációval kimutathatóbb eredményekre jutnának
- úgy belevágni, hogy egyszer csak előrukkolnak az ötlettel az önkormányzati gyűlésen, elég nagy pancserság. Az ilyesmit hosszasan kell előkészíteni és egyeztetni először a szakmával, majd ha a szakma többsége jónak találja a terveket, akkor pedig a lakosságnak kell intenzíven kommunikálni, és csak ezek után szabad belevágni. Különben tényleg borítékolható a bukta.
Amúgy pedig azzal valószínűleg mindenki egyetért, hogy a BKV-t gatyába kéne rázni. Valószínűleg te sem ragaszkodnál a kocsival járáshoz, ha mondjuk 45 perc alatt tömegközlekedve is eljutnál a munkahelyedre. Továbbá azzal is mindenki valószínűleg egyetért, hogy a belváros nem bír el ekkora forgalmat és fölösleges is erőltetni, hogy több forgalom menjen át a belvároson.
ON