BoBoYSA Creative Commons License 2009.05.18 0 0 3351

Még mindig, és valószínűleg nem utoljára a Zenith restaurációról.

 

Szerintetek milyen vastag csapokat kalkulájak a billegőhöz, illetve a kérdés pontosabban: milyen lyukaskövet tegyek be (alul felül pótolni kell). Tudom, hogy domború illene az olajtartás miatt, de az a gond, hogy nagy külső átmérőjű (1,5 mm fölött) sajtolt kő kell a szétmart foglalat miatt. Pillanatnyilag Molnija futómű csapágyköveim  vannak csak ekkorák, azok meg 20-25 mikron lyukkal rendelekeznek, és nem domborúak. 20 mikron már nagyon vatag csap zsebórának?  Apropó: mennyivel legyen kisebb a csap átmérője, mint a furat? Érzésre? Szerintem 20 mikronos csap ennek a roncsnak nem ártana, eddig a tengely végén járt zsilettpengéken. A mási megoldás, egy orosz stopper billegő lyukaskövei, azoknál viszont perselyt kell csinálni.

Előre is köszönöm a tanácsokat.

 

B