BoBoYSA
2009.05.18
|
|
0 0
3351
|
Még mindig, és valószínűleg nem utoljára a Zenith restaurációról.
Szerintetek milyen vastag csapokat kalkulájak a billegőhöz, illetve a kérdés pontosabban: milyen lyukaskövet tegyek be (alul felül pótolni kell). Tudom, hogy domború illene az olajtartás miatt, de az a gond, hogy nagy külső átmérőjű (1,5 mm fölött) sajtolt kő kell a szétmart foglalat miatt. Pillanatnyilag Molnija futómű csapágyköveim vannak csak ekkorák, azok meg 20-25 mikron lyukkal rendelekeznek, és nem domborúak. 20 mikron már nagyon vatag csap zsebórának? Apropó: mennyivel legyen kisebb a csap átmérője, mint a furat? Érzésre? Szerintem 20 mikronos csap ennek a roncsnak nem ártana, eddig a tengely végén járt zsilettpengéken. A mási megoldás, egy orosz stopper billegő lyukaskövei, azoknál viszont perselyt kell csinálni.
Előre is köszönöm a tanácsokat.
B
|
|