Switcher Creative Commons License 2009.05.15 0 0 530
Sziasztok! Hát igen nagyon teli találat. Én még ugyan annyit hozzátennék, hogy a mi boltunk, egy héten legalább 4 alkalommal hiányosan kapja meg az árut. Vagyis egyik nap nem kapunk frisset, másnap a raklapos áru hiányzik és ez így megy minden héten. Amikor rákérdezünk, hogy miért is nem kaptuk meg--mikor ott van a kezünkben a kinyomtatott rendelés--csak annyi a válasz, hogy a raktár nem látta a rendelésünket. Könyörgöm így hogyan lehet biztosítani, vagy elvárni, hogy biztosítsuk a folyamatos ellátottságot!!!! nincs akkora raktár ahova annyi áru beférne, amennyi fedezi ezeket a rajtunk kívülálló hibákat.
Nem is olyan régen kaptuk meg a tv-től, (miután egyik nap nem kaptuk meg a raklapos árut, mivel a raktár nem látta, hogy rendeltünk, másnap pedig 13.00-kor még nem volt ott a kamionunk,--reggeles szállítású bolt vagyunk), hogy a vevő jogosan reklamál a vizekért,sörökért, kóláért stb. mivel szerinte akkora raktárkészlettel kellene rendelkeznünk MINDENBŐL, ami fedezi 2-3 napi forgalmunkat, vagy az ilyen hibákat.
Nem értem, hogyan gondolta, ezt képtelenség így csinálni. És még a hetekig nullás termékekről nem is beszéltem............
..........úgy gondolom ez is olyan terület, amelyen a raktárnak és a központnak javítani kellene.......