SzaboCsabaBence Creative Commons License 2009.05.03 0 0 1850
Jó lenne az tényleg, mert jelenleg lényegében nincs vasúti közlekedés az északi parton. Minden utas ordít és szentségel, a helyi lakosok szintén őrjöngenek - közben meg a még közlekedő vonatokra sem lehet felférni (lásd pl. a mai 975-öst, amin már Révfülöptől nem volt szabad első osztályú hely - arra nem is merek gondolni, hogy a 971-esen éppen milyen jelenetek lehetnek).
Azt meg senki ne mondja, hogy nincsen elég minőségi kocsi... csak meg kellene erőltetniük magukat egy kicsit. Vasárnap meg pláne lenne szabad kapacitás.
Arról nem is beszélve, hogy a sz.r kocsikat (azt hiszem vitán felül áll, hogy jelenleg a MÁV legocsmányabb kocsijai közlekednek erre távolsági forgalom tekintetében) nem a 29-esen kell járatni, mert ott nem veszi be őket az utazóközönség finom gyomra...

Azt meg tudomásul kell venni, hogy az utas sehol nem hajlik igazán az átszállásra, de nálunk meg különösen nem, mert:
- az állandó késések miatt retteg a csatlakozásmulasztástól¸;
- sajnos az utasok többsége nem a vasúttal kel és fekszik, ezért eleve fél, hogy meg tudja-e oldani az átszállást¸;
- véletlenül sem könnyítik meg azzal az ember dolgát, hogy a csatlakozó vonatok egymás melletti vágányokról induljanak (ami megint felesleges rohanást igényel, csomagokkal);
- elege van abból, hogy (különösen balatoni vonat esetén) kétszer kell ölre mennie az ülőhelyekért.
Előzmény: Saxonia (1847)