strangerr
2009.04.23
|
|
0 0
16942
|
"a két kör között miért kell fizikai elválasztás?" Nem tudom. Gondolom mivel nálunk még mindig nincs műszaki előírás a turbókra, ezért átveszünk mindent nyugatról. Ott ez működik is, felesleges a sávváltás a két kör között. De nálunk érdekes lesz ez, akkor is ha lehet majd sávot váltani, és akkor is ha nem. "amúgy ez a problemma egy lóherés csp-nál is fennáll: ha nem hajtasz le a gyűjtőelosztóra már jóval a keresztező út felüljárója előtt, akkor a legközelebbi korrekciós lehetőséged a következő csp.-nál lesz...)" Így van, bár teljes lóhere sem sok van idehaza, de talán autópályán megszokta a nép h figyelni kell a LEHAJTÁSnál, de itt figyelni a FELHAJTÁSnál kell.... |
Előzmény: Törölt nick (16934)
|
|