strangerr Creative Commons License 2009.04.23 0 0 16942
"a két kör között miért kell fizikai elválasztás?"

Nem tudom. Gondolom mivel nálunk még mindig nincs műszaki előírás a turbókra, ezért átveszünk mindent nyugatról. Ott ez működik is, felesleges a sávváltás a két kör között. De nálunk érdekes lesz ez, akkor is ha lehet majd sávot váltani, és akkor is ha nem.


"amúgy ez a problemma egy lóherés csp-nál is fennáll: ha nem hajtasz le a gyűjtőelosztóra már jóval a keresztező út felüljárója előtt, akkor a legközelebbi korrekciós lehetőséged a következő csp.-nál lesz...)"

Így van, bár teljes lóhere sem sok van idehaza, de talán autópályán megszokta a nép h figyelni kell a LEHAJTÁSnál, de itt figyelni a FELHAJTÁSnál kell....

Előzmény: Törölt nick (16934)