GalloG Creative Commons License 2009.04.16 0 0 353
Nagy hiba volt az _után_ kérdezni, hogy beleöntötted. Előtte kellett volna.

Sajna így az egészet le kell engedni, új LDS-sel feltölteni, majd mindent légteleníteni. Gyakorlatilag egy komplett hidraulika folyadék cserét kell csinálni.

Az összes tömítés, gumi, membrán az LDS-hez van szánva. Az LHM ásványi eredetű olaj, ilyenként pedig jó eséllyel megeszi a szintetikushoz tervezett gumicuccokat gyorsan.

Régebbi, LHM-mel üzemelő Citrók is gyakran halnak meg mindenféle beleöntött DOT3-4-5 fékfolyadék, napraforgó olaj, motorolaj, stb. miatt. Drága helyrehozni egy ilyen hibát.

Persze nem kötelező márkaszervizben venni az LDS-t, de legyen a dobozon, hogy Citroën LDS-nek megfelelő (mert van pl. LH-M feliratos olaj, ami nem LHM, csak ilyen nevű, szervó kormány folyadék - nincs is a címkéjén említve a Citroën név).

A cserét viszont olyan csinálja, aki tudja hogyan kell, hogy mindenhol tuti lecserélődjön.

Ja, a teljes feltöltési mennyiség 5.0 liter. Én Total Fluide LDS-t javasolok, ITT például 2100 Ft literje. Az a gyári, belevaló.
Előzmény: Birdiee (347)