"Szerintem az utasok tiltakozó levele hitelesebb visszaigazolás mindenféle felmérésnél."
Az utasok visszajelzéseire természetesen oda kell figyelnie minden légitársaságnak. Azokat figyelmebe kell vennie, az utasoknak pedig bármilyen levelére nagyon kedves és udvarias választ kell küldenie.
Az azonban nagyon nem mindegy, hogy milyen utas írja a tiltakozó levelet.
Ha egy három évenként egyszer a Malévvel repülő olcsó jegyes utas fernyeget azzal, hogy ő márpedig soha nem repül többé a céggel a turboprop miatt - fájdalom, de nem túl nagy veszteség. Nyilván többet nyom a latba, ha egy silver, gold vagy platinum kártyás törzsutas írja ugyanezt. De még erre is igaz, hogy egy fecske nem csinál nyarat. Vagyis egy-két negatív visszajelzés alapján azért még nem kell leállítani a turboprop projektet...
Ezeket a döntéseket nem érzelmi alapon kell meghozni.
Úgyhogy csak óvatosan ezekkel a kijelentésekkel.