egoka76 Creative Commons License 2009.04.07 0 0 324

Visszanéztem az egészet Moli, de nem találtam az ide vonatkozó "cikkedet"! Talán másik fórumba írtad, mert ha meglenne, akkor bemásolhatnád, vagy leírhatnád hol keressem, mert így esélytelen megtalálnom asszem. Kösz.

 

 

Nos volt hibakód olvasás, először nem hivatalos helyen, mert nem akartam érte több ezret fizetni. A 4. hengernél gyújtáskimaradás (erre várható trafó hibát jeleztek előre), továbbá kétszer írta, hogy a katalizátor hatásfoka túl alacsony.

 

No közben egy srác röviden kielemezte, hogy ezeknek ugye két szondájuk van, és ha nem dolgozik rendesen a katalizátor, akkor a mögötte lévő össze vissza kap jeleket, és ez okozhatja a hibajelet.

 

Aztán ki lett törölve, még mielőtt észbe kaptunk volna, hogy nem jobb lett volna bent hagyni, mert közben találtunk egy ügyes szerelő srácot, aki aztán megnézte a szakszervízben is a gyári programmal. Na, ezt a hibát ugye most nem látta, mert a pár tíz km. alatt még nem jelzett be újra, viszont megmutatta a két szonda aktuális mérését, és rögtön mondta, hogy a hátsó nagyon nagyokat ugrál, nagyok a szélsőértékei. Ez pedig csak attól lehet, hogy a katalizátoron valahol egyszerűen átfúj a kipufogógáz, és ez okozza az amúgy normális esetben alig hullámzó adatokat. Tehát elsőre katalizátorcsere, amit jeleztem is a cégnek, ahonnan elhoztam múlt héten a kocsit. Most megyek vele sokat, valszeg pár napon belül kijelzi újra, és akkor nyomtatás, és küldöm el nekik, aztán nem rédekel milyen katalizátort tezsnek bele, de  agyári állítólag 100 ezer fölött van szépen....

 

Na, ez az amit fogok kifizetni!

 

Ugynais egyértelmű, hogy nem a vétel óta beletett 500 km.-en használódott el pont annyira a katalizátor, hogy idáig jusson. Majd meglátjuk....

 

 

Előzmény: moli1 (322)