Talán így érthetőbb lesz:
-Alaphelyzetben ha nincs levegőkábel összekapcsolva, automatikusan befékez a pótkocsi. Ekkor a biztonság kedvéért kézzel (nem mech. bovdennel, hanem szeleppel) is lehet rögzíteni (mindíg kihúzom a piros gombot), illetve oldani (ha van levegő, mert rugóerőtárolós a kézifék 2 tengelyen) a fkete gombbal.
Itt van a leírása a szelepnek, képen is jelöltem piros/kék vonallal (zöld a rámpa szintszelep).
-Összekapcsolt állapot általában: a töltő levegő nyomás alatt, és a (fék)vezérlő levegő is
(itt különbözik a volvo, mert nála nincs kivezérelt fék "kéziféknél")-A kutyafejek ún automatikus visszacsaposzelepek, ezért a szétkapcsoláskor nem kell külön lezárni az összekötökábel levegőjét.
A második képen a szétakasztás "eredménye" látható, igaz itt már a kábeleket lekapcsoltuk (volt pofájuk megnyúlni, minthogy szakadjanak/oldjanak)



Őróla maradtam le, köszönhetően a "gyors árugyártásnak"