Dr. Klíma Creative Commons License 2009.03.29 0 0 20046
Nagyon félreértelmeztél valamit....

Klímás üzletben vásárolt klíma és az általuk megjelölt/kiküldött telepítő esetében tuti, hogy nem kell garanciaidő alatt fizetni sem a javításért, sem az anyagért.....

Ha egy nem tőlem vásárolt, nem általam beüzemelt berendezéshez hívsz ki garanciaidő alatt, hogy javítsam meg, megoldható lenne, hisz az érvényes garanciajegy fejében a készüléket forgalmazó köteles alkatrészt biztosítani...

Elárulok valamit..... A legtöbb klímát forgalmazó szakcégnek igen komoly szerződései vannak a gyártóval, vagy annak képviselőjével. Pl ha te veszel egy klímát tőlem amit én üzemelek be és feltételezzük, hogy elromlik és ezt követően nem megyek ki hozzád a javítást elvégezni, akkor te ezt jelezheted a gyártó, vagy annak magyarországi képviselője felé....... Az én költségemre megjavítják a készüléked, velem meg felbontják az értékesítési szerződést.......és ez így van a legtöbb klímás cég esetében........

Hidd el nekem, hogy ma Magyarországon klímát venni és beüzemeltetni csak szakcéggel érdemes. Ez alól akkor érdemes kitérni, ha van ismerősöd aki rendelkezik megfelelő tudással egy beüzemeléshez, illetve egy esetleges alkatrész meghibásodás esetén a garanciális alkatrészrendelésen át tudja magát vergődni.....

A meghibásodások jelentős részét még mindig a nem megfelelő telepítések okozzák.....

üdv
dr. klíma

Előzmény: Törölt nick (20042)