csonakszerviz Creative Commons License 2009.03.15 0 0 2302
Ezekkel a számításokkal az a gond,hogy egy tiszta levegö oszlopot feltételez,és innentöl csak irányadó! Amik a környezetünkben vannak azoknál a légpárnásoknál a szívó oldalon rengetek ütköző pont van ami a nagysebességü légáramlatot eltéríti,gondolok itt a motorra,esetleg hütöre,meg mindenre ami a szivó oldalon 2-3 méter távolságon belül van. Ezután ha valaki tud probálgatni a kialakítás miatt akkor esetlegesen teljesen eltérö eredményt ér el mint amit kiszámolt a gépi programokkal. Véleményem szerint egy ferdén megfelelöen elhejezet lerekesztés sokkal több levegőt vezetne alolra mert a légcsavart,és gyürűt úgy is lehet tekinteni mint egy centrifugál szivattyút,a gyürű mellet nagyobb a légnyomás mint középen. Majd lerajzolom az elkébzelésem,illetve le is tesztelem finom nyomásmérővel!