nighttrain Creative Commons License 2009.02.27 0 0 20
Nekem is az a problémám, ami már fel lett vetve. Semmi értelme nincs számomra a mostani egyesített bérletnek, mivel-hiába vagyok vasútbarát- a közlekedési eszközöket, ha épp nem kirándulok- általában arra használom amire más is: hogy a "munkahelyemre" eljussak. Hobbiból városban vonatozgatni nem sok időm van, sajnos. Szívesen járnék be vonattal pl az egyetemre, amelynek déli tömbjétől kb 200 méterre futnak a sínek, mégsem lesz sosem megálló, és a már javult MÁV-BKV csatlakozásokat sem tudom kihasználni, pedig, ha lenne pl. egy Ferihegy-Kelenföld járat, (akár lehetne Monor-Érd járat is és az szabályszerű is lenne) egy óra helyett max 25 perc lenne számomra a bejutás.. és még vonatozok is egy jót reggel. Meg kéne szüntetni azt a szabályt, hogy a MÁV nem üzemeltethet személyszállítás céljából BP-en belülről induló és oda érkező vonatokat. (Persze ez a BKV-nak sem jönne jól, de ha az egyéni céges érdekeken túlemelkedünk, akár még le is lehetne faragni 1-2 párhuzamos járat megszüntetésével/ritkításával). Jelenleg még az olyan vonatokat is igencsak nagyítóval kell keresni ami Kökiről Kelenföldre megy, azt hiszem, olyan meg egy sincs, ami még a Fradinál is megáll közben.