Illetékes éppen nem vagyok a témában, de:
Fehér könyv helyett sárga könyvről (Közúti vasúti pályaépítési és fenntartási műszaki adatok és előírások) van szó. Combino villamos akkor közlekedhet egy adott vonalszakaszon, ha a pálya műszakilag megfelel a sárga könyv utasításainak és a közlekedés a szállító szakembereivel le van egyeztetve.
Ha egy pályaszakasz nem felel meg a sárga könyv előírásainak, akkor ki kell tűzni a vörös tárcsát. Ha a közlekedés nincs leegyeztetve a gyártó szakembereivel, akkor sem próba-, sem tanulójáratban nem közlekedhet ott a jármű.
Magán véleményem az, hogy ha a 24-es (Orczy út és Haller utca a felújítás előtt) és a 37-es (Fiumei út - MÁV X. kapu között) kocsiszíni útvonalban érintett szakaszai alkalmasak a Combino járművek rendszeres közlekedésére, akkor az 1-essel sem lehet semmi gond. Főleg úgy, hogy az elmúlt 2-3 évben a kritikus szakaszok jelentős része átépült.
Egyébként mindig lehet kifogást találni, ha valamit nem szeretnénk megvalósítani...